Η Ολυμπία Μπέη γεννήθηκε στο Δεσποτικό Ιωαννίνων, ζει και δημιουργεί στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Η μεγάλη αγάπη της για τη ζωγραφική, από την παιδική της ηλικία , την οδήγησε να εκφραστεί εικαστικά.
Είναι μέλος του Ομίλου για την Unesco Τεχνών Λόγου και Επιστημών Ελλάδος.
Σπούδασε σε καταξιωμένες σχολές ζωγραφικής από αναγνωρισμένους Έλληνες και Ξένους Διδασκάλους
Έχει πραγματοποιήσει αρκετές Ατομικές Εκθέσεις και έχει λάβει μέρος σε πολλές Ομαδικές Εκθέσεις στην Ελλάδα αλλά και στο Εξωτερικό, με ιδιαίτερα επαινετικά σχόλια από καταξιωμένους Ιστορικούς Τέχνης.
Ήταν υποψήφια για τον διαγωνισμό των παγκόσμιων βραβείων τέχνης - The Global Art Awards – στις 17 Νοεμβρίου 2017, στο Armani Hotel Dubai.
Σπουδές
Εχει κάνει 4 ατομικές εκθέσεις και έχει πάρει μέρος σε πολλές ατομικές.
Η Ελλάς στον Σταυρό ή ο Σταυρός στην Ελλάδα; Ο χρωστήρ της Ολυμπίας Μπέη θέτει το ερώτημα, όσο πιο απλοϊκά, αλλά όχι απλά, μπορεί. Και οι συνειρμοί ενεργοποιούνται αυτόματα. Είναι η εποχή που οι καλλιτέχνες έχουν την δυσάρεστη αποστολή να απαθανατίσουν την μαύρη εποχή με χρώματα. Ξαναέρχονται οι Γκουέρνικες της ψυχής, των εθνών, των λαών... Κι οι πνευματικοί ταγοι προ των ευθυνών τους. Ας αρθούν στο ύψος τους, λοιπόν. Ευγε Ολυμπία...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΚΑΚΗΣ, ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Τίτλος έργου: Υγεία.
Με αυτόν τον υπαινικτικό και αρκούντως συμβολικό τίτλο μας σύστησε η καλλιτέχνης Ολυμπία
Μπέη το δημιούργημα της, φτιαγμένο με ακρυλικά χρώματα σε μουσαμά (70 x 100 εκ.).
Βλέπουμε μία γυναίκα ή καλύτερα τα μάτια μίας γυναίκας να μας κοιτούν. Μάτια διεισδυτικά, μυστήρια που αναζητούν την αλήθεια, τη νόηση. Το βλέμμα της προσωπικά μου θυμίζει κάτι
από το βλέμμα της Κυρίας Στιούαρτ Μιλ στην προσωπογραφία της με χρωματιστά μολύβια, φιλοτεχνημένη από τον Jean Delville το 1892. Παρατηρώ την ίδια δύναμη, την ίδια θέληση
για γνώση και αλήθεια.
Το χρώμα είναι αισθητό στο έργο με την κίτρινη ώχρα, το πορτοκαλί και το πράσινο να είναι κυρίαρχα. Το σχέδιο είναι αφαιρετικό και σε σημεία αφινίριστο το βάρος δίνεται στο συναίσθημα
που πηγάζει από τα μάτια. Έξυπνα η καλλιτέχνης αφαίρεσε τα πάντα εκτός από τα μάτια
εστιάζοντας στο βλέμμα, εστιάζοντας στον καθρέφτη, εστιάζοντας στην πολλαπλότητα της
ερμηνείας, εξάλλου όπως έγραψε ο Νίτσε: «Υπάρχουν διαφορετικά μάτια, άρα διαφορετικές
αλήθειες, επομένως δεν υπάρχει καμία αλήθεια».
Η κα. Μπέη σημειώνει τους συμβολισμούς του έργου της: «Θεραπευτική ένωση των αντιθέτων.
Τα φτερά συμβολίζουν την υπέρβαση στον αέρα, η ράβδος είναι η ισχύς, ο διπλός όφις είναι τα αντίθετα της δυαδικότητας που τελικά ενώνονται. Είναι ακόμα τα δύο φίδια της θεραπείας και της δηλητηρίασης, της ασθένειας και της υγείας. Αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις, τις δεσμεύσεις της λύτρωσης του καλού και του κακού, της ισορροπίας και της σοφίας. Το κηρύκειο μεταφέρεται από τους αγγελιοφόρους σαν σύμβολο προστασίας και ειρήνης. Οι οφθαλμοί είναι η ικανότητα της διαισθητικής όρασης, τα μάτια συμβολίζουν την ηλιακή πύλη που παρέχει πρόσβαση στις ουράνιες περιοχές, δηλαδή στην πνευματική αντίληψη, φώτιση και νοητική ενόραση».
Γιώργος Καραταράκης – Ιστορικός Τέχνης
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.