Καταγόμενος από την κωμόπολη του Μετσόβου, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην πόλη των Ιωαννίνων το 1987, πραγματοποίησα σπουδές στο τμήμα των Πολιτικών Μηχανικών του Πολυτεχνείου του Μπάρι στην Ιταλία (POLIBA), ενώ το 2016 απέκτησα και πιστοποιητικό εξειδίκευσης στην Χρηματοοικονομική Διοίκηση και Διαχείριση Μονάδων από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Δεδομένης της αγάπης μου για την Τέχνη και την Ιστορία, το 2010 επιδόθηκα στην διεξοδική μελέτη της αρχαιοελληνικής (TLG ) και ρωμαϊκής γραμματείας (TLL) και της περιοχής της Μεσογείου γενικότερα, με σκοπό την απεικόνισή του Αρχαίου Κόσμου. Από το 2017 οργάνωσα σε διάφορες περιοχές στην Ελλάδα εκθέσεις με πλειάδα έργων σχετικά με την Αρχαιότητα, χρησιμοποιώντας υλικά όπως μολύβι, σινική μελάνη, ξηρό παστέλ, πλαστικά χρώματα και πηλό αέρος. Η μελέτη για την δημιουργία των έργων μου δεν περιορίζεται μόνο σε αυτή των αρχαίων γραφών, αλλά επεκτείνεται σε αρχαία ευρήματα όπως μελανόμορφα και ερυθρόμορφα αγγεία, ανάγλυφες παραστάσεις, προτομές, ανδριάντες, νομίσματα, κοσμήματα, αναθηματικά και επιτύμβιες στήλες. Το 2018 επεκτάθηκα θεματικά σε δύο καινούριους τομείς : την παγκόσμια Ναυτιλία, εστιάζοντας σε πλοία διαφόρων κατηγοριών που άφησαν ανεξίτηλο το αποτύπωμα τους στην Παγκόσμια Ιστορία, στην πλειοψηφία τους ναυάγια. Την Προϊστορική εποχή, με σκοπό αφενός να προσεγγίσω την σχέση της με την Ελληνική και παγκόσμια Μυθολογία, αφετέρου να αναδείξω τον, άγνωστο στις μέρες μας, πλούτο εκείνης της μακρινής εποχής. Το 2020 ορμώμενος από μια ανακάλυψη-σταθμό στην Λατινική Αμερική δημιούργησα ένα φυσικών διαστάσεων γλυπτό, έργο το οποίο στα πλαίσια του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού χρηματοδοτικού προγράμματος Horizon2020 και υπό την αιγίδα της STARTS/Made Group Co, σαρώθηκε ψηφιακά σε ειδικές εγκαταστάσεις στην πόλη των Αθηνών, πρωτίστως για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Η ταινία ‘’10.000 π.Χ.’’ δείχνει την ιστορία ενός πρώιμου Homo sapiens σε μια πρόκληση εξερεύνησης ολόκληρου του αρχαίου κόσμου. Eνας τεράστιος Σμιλόδοντας με κυνόδοντες όσο μήκος των χεριών του πρωταγωνιστή, τον πλησιάζει σε απόσταση αναπνοής. Για όσους δεν γνωρίζουν το πραγματικό μέγεθος του θηρίου, σχεδόν κάθε τέτοια γιγαντιαία προσέγγιση είναι ρεαλιστική για προϊστορικά θηρία. Τα εν λόγω ζώα όμως, είχαν συγκεκριμένο μέγεθος και δεν ήταν συνήθως μεγαλύτερα από τα σύγχρονα αφρικανικά λιοντάρια. Ωστόσο, υπήρξαν εξαιρέσεις ... Το ‘’MNHN P – 957’’ είναι ένα τεράστιο κρανίο Σμιλόδοντα, που ανακαλύφθηκε σε αποθέσεις Πλειστόκαινου σε περιοχή της Ουρουγουάης από τον κυνηγό απολιθωμάτων Ricardo Praderi το 1989. Το απολίθωμα φυλάσσεται στο Museo Nacional de Historia Natural του Μοντεβιδέο. Η πραγματική πρόκληση εδώ είναι να προχωρήσουμε παραπέρα και να γνωρίσουμε πόσο μεγάλο ήταν αυτό το ζώο, το μεγαλύτερο στο είδος του. Ο καλλιτέχνης Κωνσταντίνος Φάης αποδέχτηκε αυτήν την πρόκληση, να ανακαλύψει το πραγματικό μέγεθος του, δημιουργώντας ξανά οποιοδήποτε ελλειμματικό οστό του σκελετού βασισμένος σε άλλους γνωστούς, μικρότερους, πλήρεις σκελετούς του είδους. Είναι δυνατόν; Ναι, είναι ένα λεπτεπίλεπτο έργο που συνδυάζει την επιστήμη με την πιο απαιτητική τέχνη… και ο κ. Φάης πέτυχε να αναπαραστήσει τον σκελετό, σε ολικό μέγεθος, του μεγαλύτερου Σμιλόδοντα του κόσμου.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.